Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

tirsdag 8. februar 2011

HURRA FOR MEG SOM FYLLER MITT ÅR=)

Det stemmer, det er ikke i dag og ikke neste veke heller, men så nærme at eg kunne spørre arne fint om gave etter å ha kikka litt på finn i dag og dette er noko eg har ønska meg lenge. Er jo meir aktuelt nå som baby er på veg, men dette er et flott møbel og! Dessuten slapp han å vrenge hodet sitt for ka han skulle kjøpe =) Dette er perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!

Er kjøpt av privat person ca 30 min her i fra. God gyng på han, med lovnad om ikkje å dette bakover. Like god som stress lessen=) Og mange ganger så fin!!!!!!!
Litt uviss historie bak den da den kjem fra en brukt butikk, men slitt maling taler eget språk=)
Blir nok saueskinn i denne=) Må bare få av varme ovnen på magen først=)

1 kommentar:

  1. For ein super bursdagsgave :) Glede meg te å prøve sitta i den. Ein skikkelig fin stol, som bærer på ein heilt spesiel historie. Den har sikkert gjort nytten tidligere, men har endå månge år på seg te å gjer ei god nytta!!Utrolig kjekt at bloggen e i gang igjen.

    SvarSlett