Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

tirsdag 15. februar 2011

Gode venner og stæsj!

Eg reiste nedover onsdag og var så heldig å få være med gode venner. Bodde hos Åshild som har begynt å jobbe på sykehuset i stavanger. Denne herlige leiligheten fikk me disponere hele helga=)
Torsdag traff eg Nina og me kosa oss med bytur og god kina mat. Itilleg rakk eg innom Jørn Tore og Marta som har termin samme sag som meg og må inrømme at baby snakk ikkje var langt unna=)



Deilig seng... mye mykere enn min og må innrømme at mine 100kg fant veien nedover i madrassene, men låg godt både ved siden av Åshild og Arne=)


Eg er glad i nips og dette var ei flott oppsøags tavle syns eg=)
Det er ganske nærme vår tenkte eg da eg kjøpte denne lille røde av en gammel gateselger i stavanger=) Hyggelig=)




Lys og stæsj fresher opp en leilighet !
Kjempe koselig!


Dette er Åshilds flotte knekkebrød boks fra mormor=) Stilig bryter i en ellers veldig mild lelighet.

Hjerter over stavanger by=)
God stol for en rast=) Har hatt en utrulig hyggelig helg!!! Takk til alle eg traff!

1 kommentar:

  1. Gode du!
    Var så stas å ha deg og Arne her!! Hjertelig velkommen igjen:) Blomsten har blitt orange(!), men den er veldig søt! ha en fortreffelig uke. Veldig kjekt å lese blogginnlegg!
    klem i fleng fra Åshild

    SvarSlett