Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

mandag 21. februar 2011

3hus eg fyser på=)

Når eg er ute å går tur, har eg auger på hus som ligger langs vegen=) Dermed så flyg drømmene mine=) Ikkje at me ikkje har det bra her me er, men moro å drøyme litt=)


Dette slottet ligg høgt på en haug, med super utsikt , masse vinkler og god plass. Har forhørt meg, men her bor en barne fam. . . . . . =)



Dette er et ubebodd hus, med stort potensiale!!!!!!!!! Og masse jobb=)



Dette er og et flott hus, men her tror eg det bur noen som ikkje har budd der så lenge og damen i huset ser ut til å ha litt samme glede i dall dall og detaljer som meg=) Alltid kjekt å kikke innenfor gjerdet her=)


Moro å kose seg med det en ser. Samtidig som eg draumer om heilt andre prosjekt, får eg ideer til vårt eget prosjekt og=) Til gelder og sorger for han som er heime=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar