Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

fredag 18. februar 2011

Bakedag!


Igår var den store bake dagen her i huset=) Kjekt med brød i fryseren!
Men som du ser er det meir enn brød deigen som er bemjølet=) Har gjort det en gang før, da med syltetøy, nå var det mjøl og solsikke kjerner. Maskina sto oppe og eg trykte på feil knapp.... mikseren går rundt i stede for å lukke seg!!!!!!!! Skiteri! =) Heile kjøkkenet var dekka av mjøl og kjerner! =) Da er det kjekt at eg skulle vaske kjøkkenet etterpå og ikkje like før.....=)




Her kan vel flere enn meg bli fortvila=)
Nesten ferdig med bakingen=)
Resultatet blei 36 brød, 4 loff og 3 sirups kaker! Nå er det bare å komme på besøk så står bak verket klart! =)

3 kommentarer:

  1. Du er fabelaktig effektiv. Er imponert over alt du har ork til og får til.
    Her i huset går det i dag i stuegardin-vask, strikking og TV-alpint.
    Gler meg til neste fredag. Da kommer Tobias aleine med fly. Spennende for han, men kanskje like mye for meg.
    Kanskje vi sees om et par uker. Skal følge Tobias hjem, men da tar vi buss, han må jo få prøve det og, selv om det blir en lang busstur.
    Ha en god dag videre.
    Mvh Ingri

    SvarSlett
  2. Imponerande! Litt griseri må ein rekne med når ein driv stort :-)

    SvarSlett
  3. hehehe....jeg bøyer meg i melet!!:) Du er helt syk Sigrid!!
    Håper alt står bra til med dere!!
    Klem fra Stavanger

    SvarSlett