Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

torsdag 25. februar 2010

Nå må vi SKJERPE oss!!!!!!!!!!

NÅ er det OL.... Norge er så heldige at me lenge har fått være med å kjempe om en god plassering i store konkuranser med ski på beina! La meg minne folk på, at dette er INGEN selfølge!! Det er lagt utrulig mengder trening ned bare for å STARTE!!!!! Eg er ikkje med foreksempel......
Det er FANTASTISK at me har så mange medaljer som me har! I går var det gutta som skulle gå stafett. Her er det ikkje bare en løper som skal være Rå GOD men4!!!!! Me har også her vore heldige å hatt gode resultat i mange år!

I går bomma Hjelmesett på ski valg, men gjorde alikevel et HEIDUNDRENE løp, spør du meg. Skulle gjerne hilst på de som hadde gått like fort med is under skia...... I tileg, gjorde to andre løpere to flotte ettapper der me krabba litt opp igjen. Bare det at de holder tritt med tet er FLOTT!!!
Som siste mann i sporet, gjør Northug et ENORMT løp!!!! HAn formelig springer etter de ledende landa og vi andre kan sitte godt tilbakelent, eller litt forover lent, og NYTE at Norge VINNER SØLV!!!! Det er ENORMT, FANTASTISK, IMPONERENDE MORO!!!!!!

Så kommer komentatorer, og journalister, med HÅRREISENDE utalelser, som at vi TAPTE!!!, og Hjelmeset, ØDELA!!! At dette var skuffende, også videre..... Folkens,,,, VI VANT!!!!!! For en gang skyld stiller eg meg tett opp til Petter Nortugs uttalelse, SØLV VAR I DAG SOM GULL!! VI VANT!!!!!

I tillegg, så var det kjempe moro å sjå at Svergie, vår nærmeste nabo etter mange år uten medaljer i stafett, tok GULL!!! Hadde naboen min her vinni noen slikt så hadde lagt blomster på trappa og bukka og klappa!!!!! Skamme seg skulle vi!!!!!

Så her fra kuvågvegen 144, rister vi på hodet, men klapper for en ENORM Sølv medalje og GRATULERER Svergie med GULL!!!! FANTASTISK!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar