Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

torsdag 25. februar 2010

Flekksjuken.....


Her er min fantastiske kjøkken vegg!!!! Er den ikkje fin=) Det var egentlig gult, men den malinger fyker unfer skrapa, den grønne under derimot, sitt som støpt.... Lokomotv maling???? Veit det blei bruka litt på den tida... =) =) Flekksjuken kjem av mange år med spikring og mitt forsøk på å gjevne det ut=) Sparkel er min beste venn.... =)




Her står den FANTASTISKE husbonden og smiler fortsatt! Klokka er 22, han har sove to timer siste natt, vore på jobb og skrve oppgave konstatnt siste vekene, men nå er han FERDIG!!!! Eg skal ned å levere ho nå!!! Fantastisk!!!! God Kar, med varmt smil, tross lite søvn!!! =)=)=)=)

2 kommentarer:

  1. dere er så kule!! Litt av et prosjekt;) men ei he trua!!! gleder meg til å se fortsettelsen! Heia heia:)klem fra åshild

    SvarSlett
  2. Det er tydelig at åtte timer er litt i meste laget for den karen, det har han vel bevist ten gang for alle

    SvarSlett