Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

onsdag 16. mars 2011

Vår på os, igjen=)

Nesten.... hvertfall på trappa her. =) Perleblomster er flott, sjølv uten blomstene.



Krukkene er kjøpt på loppemarked i langlim=) Syns de er flotte eg=) Lyngen lot eg meg overtale av en svært femininen mannlig blomster seller. Hyggelig var han, og fint blei det=)


Noe av det fineste med våren er når knuppene kjem opp fra lauv og rusk i blomsterbeddet før det er fiksa og gjort vår klart. Siden det er svært tynt med blomsterbedd her, har eg laga det sjølv=) Er det ikkje flott. Dette skal bli en form for kloning mellom påske og pinse lilje. Spennende når den kjem opp=) Plata bak fannt eg etter et rivnings arbeid i nærheten og syns den var for fin til å la ligge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar