Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

torsdag 10. mars 2011

lys og blomster


Eg er svært glad i bådelys og blomster og er flittig i bruk her i huset.

Til og med på badet må det pyntes! =) Tok en stilk fra en flott blomst eg fikk av en god veninne.

Er svært fornøgd med do rull holderen eg fant til en tier på dyrsku for mange år siden.

Sant den var fin, blomsten altså. Hette seg at det er en primula, har aldri sett liknende før=)

De flotte lyse stakene kosta 10kr på en bruktahandel her i os =)



Legg merke til telyse staken, Lisbeth Dahl. Utrulig fornøyd med den=)


Fikk bursdagsblomst av en veninne heime. Noe kvitveis liknende flotte vår blomster!
Denne lykta er egentlig en flaske som eg har fått av besta. Sjølve veika har eg kjøpt seinere. Syns den er utrulig kul! =)



Fikk blomst av Sonja=)


Blomster potta fikk eg av søskna mine til bursdagen. Fin Ja=)
til og med i gangen må det pyntes, Utrulig glad i den lille vasen, som eg redda fra søpla til en veninne.

Godt råd til alle, tenn lys og få inn våren og nyt alle dager! =)

1 kommentar:

  1. Så bra du fant telysestaken:) Kjempefin!! Dere har det kjempefint Sigrid!
    Gleder meg til tulla kommer jeg nå, og til flere blogginnlegg med familie på tre!!;)
    Kram fra Åshild

    SvarSlett