Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

fredag 11. juni 2010

Jente tur!!!


Torsdag for en uke siden fikk eg spørsmål om eg hadde lyst til å være med på Witny Housten konsert... Eg heiv meg rundt, fikk bytta vakt og kjørte sykkel til Haugesund søndag! =) Nydelig vær , vind i håret og hestekrefter mellom beina! Supert!!! =)


Det er nok første gangen sykkelen har sett slik ut.. =) Eg kjørte et stykke på jæren slik... =) Det funka!! =)


I Hugesund tok eg med meg Åshild x2 , to gode veniner fra studie tid, de kjørte i bil foran meg også bar det til stavanger.Der var det konsert, så som så.... men publikum var FANTASTISK!!!! SUpert!!!!! Med spiste middag ute og kosa oss skikkelig! NIna Mor er i stavanger og det var gjennom henne bilettene kom! Kjeme koselig å treffes! Så når Åshild og Åshild reiste hjem om kvelden bodde eg som en dronning hos Nina. Om morgonen fikk eg nystekt brød og eggerøre!!! Herlig!!!
Stavanger er en flott by! Dette er o store dom kirke.. =) Nydelig=)

Mandag satte eg kursen for jæren og familie. Dette er broren til bestefar, HAns med sin kone Rakel. Dei har i alle år vore fast program for oss og som Hans sa, eg har fått mange klemmer av Sigrid=) Her har eg vore som barn, her har eg vore som tenåring aleine, med veninner seine kvelde og veit eg er velkommen!! =) Deilig

Det som og er så koselig å se disse to sammen=) De er over 80 begge to, Hans har hatt et dryp og Rakel husker ikke så godt som før, men sammen klarer de seg så godt=) Egg og kaffe sto på menyen, fast jær kost"!!!!
Grava til bestefar fikk og en visitt og den faste rose busken kom på plass. Var litt spesielt denne gangen=) 9 år etter han døde.. Låg på alle fire og grov med hendene for å plante rose busken i motorsykkel klede.. Syns eg hører brumlete bestefar=)
Dette er Gunnhild . søstra til bestefar=) Flott dame=)

Eg hadde nydelig vær kvar dag!!!!! HERLIG!!!!!Fantastisk mat og gode senger, dette er fra siste natta, den tilbringte eg i Haugesund etter en herlig middag med nina i stavanger! Eg er velsigna!!!!!!!!


Detter er tapeten fra Åshild sin nye leilighet=) Ho har kjøpt seg en flott bolig og det kuleste var tapeten=)Du kan jo tenke deg resten! Herlig!!!!!!!! =) Forresten, dette kom helt skeivt ut,... den var veldig fin altså! Leiligheten mener eg!

1 kommentar:

  1. Takk for superkoselig dager Sigrid!! Du er så gode:) Du er hjertelig velkommen tilbake til sosieteten snart!! Lover vi skal fikse noe annet enn peppespizza da!!haha...gjøken i vegguret synger fremdeles ikke, men lager en grusom tikkelyd!!den har fått hedersplass på kottet!!så vet vi hva klokken er når vi skal pakke!! TUSEN TAKK!!klem fra Åshild x2!!

    SvarSlett