Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

fredag 11. juni 2010

Ødelegg og riv ned....

Jada,... me har skryti av at me har et rom ferdig.... ! rom...... Nå er ikkje det ferdig heller=) Dei gamle fine listene eg sleit med å pusse, god hjelp fra Pål til å få de opp og det var til og med fuga!!!! vVære i fred.... nei da.... Itilleg får eg høre at eg kravstor og utaknemlig og sutrete når eg ynker meg og tar de ned..... Ingen andre fikk røre må du tru.... Planken føyk fra hverandaen og dør og vindu singla... =) Gutta kosa seg..... Eg syns det var trist.....



Historien er nok ikkje heilt slik. Derfor tar vi den fra starten... =) Som mange veit har det vore en lei tendens at det regner inn i stua vår.... =) Ikke kult.. =) Fant ut at det måtte være døra opp som gjorde det og det kan nok stemme for der var det åpent rett ned... =) Derfor forbarma Jarle seg over oss, kom opp, gutta reiv dør og vindu og ytterpanel, eg reiv listene på soverommet, dei isolera la på ny papp og ny panel.... Satte og opp igjen dør og vindu og silikonerte alt de kunne.... =) Det var en kjempe dag og de var kjempe flinke!!!
Naboen kom og lurte på å ta bilde, ... eg hadde tre karer i bar overkropp på huset! =) Fantastisk! =) Kjetil var en kjerne kar og forbarme seg over skraping nede! Nydelig! =)

Det skal sies at mekosa oss og! Det var nydelig vær og gutta fortjente god mat.. Me har kjørt vaske veranda testen nå...... og det er IKKE tett=)............ tusse tak!! =) Men kanskje med litt mere blikk og silikon... =) Det kjem ikkje ned i stua nå, men inn på soverommet.. =) Har regna i hele natt og det har ikke komme inn, men litt storm tålte han ikke....=) Vi fikser det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar