Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

onsdag 18. mai 2011

Tida fyk!!!!!!!


Dagene fyker her i gården, =) Føler eg gjør mye mindre enn vanlig, men dagene går fortere enn eg er vant til! =) NYter tida med miriam, og biter i meg alt eg ikkje får gjort=) For å prøve å skjule noe av det, har me her pynta på jord haugen=)
Dette er en gammel hånd kjerre som sto her og lyngen naboen ikkje lengre ville ha=)

I går var det 17mai=) Eg blir like imponert kvar gong, av å sjå heile nasjonen på en fridag, har ny vaska biler, oppdressa i flotte klede, rydda hagene sine og går i tog! For landet sitt=) Fantastisk! For frihet og glede! Norske flagg med korse flagger og folk smiler=)Miriam hadde blå kjple og mor dråppa bunad, , det hølja til tider ned, men dagen var flott=) Gud er god som laar oss ha det så bra!

Forrige uke var miriam på sin første fly tur. Besøkte gode venner i trøndelag. I morgo kjører eg og tuppa til telemark=) Blir vekk til juni=) Ønsker alle noen strålende mai dager framover!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. fine blomar og hage du har fått deg :)

    helsing frå åshild jektnes

    SvarSlett