Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

torsdag 5. august 2010

Vi LEVER VI LEVER

Hei og hopp!!!! =)

Ja Åshild har rett!! Nå er det på tide med oppdatering igjen!!!!!!!!! ABSOLUTT!!!
Me har visst tatt pause... fra alt.. =) Fra blogg, og oppussing=) Etter forrige oppdatering hadde med to uker med middag og avslapping=) Så en uke på skjærgårds, med ansvar for det medesinske.. =) LIke gøy som i fjor=)

Etter dette en uke i båt, vi to,.. kommer eget inlegg om det=) Så en uke med besøk av lillebror Tarjei, eget innleg om dette=) Deretter to uker med MYE jobbing... IKKE eget innleg om det=) Eg har jobbet ekstra både på legevakt og legekontor. =)
Nå i helga har vi besøk av Ragnhild med to små herlige sjarmerende troll=) Det kommer helt sikkert noen bilder fra det=) Har i dag vaska bil, Ragna karin vaska en ny polert bil.... ikke like suksess... =)

Ellers så har med vore heldige å treft på noen av dere i sommer og resten gleder vi oss til å treffe, siden det ble lite ferie , skal vi ta igjen det ut over høsten=)

Fram til neste oppdatering- love you!!!!!!!! =) Skal love å ikke ta like lang tid denne gangen... For være rekord dette, =) En negativ en... =) LOVE LOVE

2 kommentarer:

  1. 5.aug. !!! Ja, det var nesten så eg venta det skulle stå: " GRATULERE MED DAGEN DIRFLOS." Men så var det altså ikkje det som var grunnen til at de valgte nettopp denne dagen til eit livsteikn, etter å ha vore fraverande lenge.
    Helsing Dirflos

    SvarSlett
  2. Hei Sigrid!
    (Vet ikke om du husker meg helt?!!)

    Jeg måtte stoppe og si hei når jeg så at det var du som hadde blogg. Jeg kom inn via EN HEIM BLIR TIL `s bloggliste ;O)

    Så artig å se hvordan dere bor! Hvor var det dere bosatte dere da tro?
    Lykke til videre med alle prosjekter!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett