Ønsker deg en Herlig dag, med godt og tjenelig vær!!!

mandag 1. mars 2010

Mine puslerier...

Mens gutta tok seg av dei stor tinga, pusla eg med mitt..

Eg reiv ferdig kjøkken tak,og der hadde det tydeligvis bodd en hel gjeng før me flytta inn=) Me var glad det ikkje budde noen der nå...=)

Ovnen vår er liten og søt, men me nye bein blir han litt høyere, om ikke akkurat majestetisk, men flott blir han!! =)


Gutta fortjener kaffe, godteri og mat, fruen ordner opp...=)

Buen forsvinner nå, og inn med ei skyvedør!!! Det blir så bra!! Eg koza meg med rivinga, til moens fortvilelse gikk det for seint... =)

Selv om ovnen strekker seg høyere, er det fortsatt langt opp til det gamle hullet, så da må en prøve å lage et nytt,,,, dette er det kjedeligste så langt.... =)

Men det å heile tida sjå at en kjem framover er utrulig moro!!!!!!!!!!! =) Me gleder oss over vær lille ubetydelige framsteg, til sammen gjør de huset vårt lekkert!!! =)=)=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar